■ 소로스( SOROS CHENG ) / 직원이 회사를 사랑해야 고객도 회사를 사랑하게 된다
직원들이 회사와 사랑에 빠지지 않았는데 어떻게 고객이 좋아할 일을 할 수 있을까?
직원이 우선이고, 고객은 나중이라는 말은 약간 이상하게 들릴지 모른다.
그러나 장담컨대 오래가는 회사를 만드는 유일한 길이다.
- 제임스 와트, ‘창업의 시대 브루독 이야기’에서
언제나 사람이 먼저입니다. 직원을 존중하고 성장시켜주면
그들이 고객을 더 존중하고 더 성장시켜줍니다.
직원을 행복하게 해주면, 고객이 행복해집니다. 고객이 행복해지면 주주가 행복해집니다.
■ 소로스( SOROS CHENG ) STORY ■
▶ 모텔 호텔 용도변경 위탁경영
▶ 신축 연대보증 신축자금 부족 상담
▶ 농 수 축산물 생활용품 수출
▶ 신용카드 유 무선 포스 가맹점 모집( 무료 공급 설치 )
https://blog.naver.com/asamikorea 문의 010-9436-8020
▶ Corona 19 Goods Export 검 색 ; Search 소로스도시개발 (SOROS CHENG)
▶ Export of agricultural, fishery, house goods.
▶ Proposal for investment in Korea for foreigners.
Investment Korea, immigration, cooperation, financial projects, donation visa issuance.
asamikorea@hotmail.com / Whatsapp : +82-10-9436-8020 / SOROS CHENG
http://blog.daum.net/asamikorea
■ SOROS CHENG / When employees love the company, customers also love the company.
How can you do what your customers will love when your employees aren't in love with the company?
It might sound a little odd to say that employees come first, and customers come later.
But I bet it's the only way to create a lasting company.
-James Watt, in "The Story of a Brewdog in the Age of Startups
People always come first. If you respect and grow your employees,
They respect customers more and make them grow.
When you make your employees happy, you make your customers happy. When customers become happy, shareholders become happy.
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